Na zboží zakoupené na FOTOOBAL.CZ se vztahuje záruční doba 24 měsíců . Ke každému zboží je přiložena faktura, která slouží jako záruční doklad.

Postup vrácení zboží nebo jeho reklamace

  1. Zboží připravte a bezpečně zabalte.
  2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady
  3. Přiložte kopii nákupního dokladu a vaši zpětnou adresu.
  4. Číslo bankovního účtu ve tvaru IBAN pro případ vrácení peněz.

Reklamaci na zboží můžete uplatnit prostřednictvím našeho Formuláře, který byl součástí Vašeho balíku nebo si jej můžete stáhnout zde. Ve formuláři je třeba uvést:

  • důvod reklamace
  • Detaily produktu, který si přejete reklamovat
  • Způsob, jakým si přejete v případě schválení reklamaci vyřešit:
    1. Výměnou zboží za nové zboží
    2. vrácením peněz

Zboží, které si přejete reklamovat nám zašlete čistý, spolu s vyplněným formulářem na adresu

NOFOX sro – Šarišská 1551/21 – 091 01 Stropkov, Slovensko

Telefon: 0907 120 160
Email:  info@fotoobal.cz

Pošta umožňuje zasílat balíky dvěma způsoby: “zaslat na adresu” a “zaslat na poštu”. Aby byla zásilka doručena přímo k nám, zašlete ji přímo na adresu. Reklamované zboží je možné přinést na uvedenou adresu i osobně.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat ihned po jejím zpracování, které proběhne v co nejkratším čase, v případě potřeby posouzení stavu reklamovaného zboží nejpozději do 30 dnů.